Picătura chinezească

Adu-mi sufletul peste mine
Pînză împotriva ploii
Şi mîngîie-mi ochii
Cu privirea-ţi blîndă

Am întins adesea gîndul spre
sufletul tău grăbit
Am văzut acolo că e păzit de ziduri
Înalte şi groase. Nu ştiau să spună nimic.

Credeam că pot sări peste ele
Dar mi-am amintit că piciorul meu rupt
În durerea lui tot mai există fractura
Pe radiografie, nu.

Încă mai port cîrjele cu mine
Ştiu că nu le vezi. Nimeni nu poate.
Doar ploaia face zgomot cînd le întîlneşte:
Pic, pic, pic. Ca o picătură chinezească.

Lasă un răspuns

